TEKANLAH..

Thursday, April 28, 2011

Ada apa dgn Viva?

Salam..
Di petang hari cmnie..hujan agak lebat..guruh bendentam-dentum..mata mgantuk dek suasana sjuk smacam..chehh..sementara mnunggu waktu asar nie..post la 1 ceta...
Cetanya pasal diri aku nie...waaa..nervous mnunggu esok yg bakal tiba..presentation utk fyp aku..ak ni dah la tkenal ngan prasaan nervous yg melampau..dan jikalau aku nervous..pastinya adala cecair yg keluar iaitu peluh yg melampau kat tgan ak ni..huhuh(skarang pun tgah dok kluar)..mcm kak Heliza AF 2..hohhoho..

Apa-apa pun..harap2 smua bjalan ngan lancar esok..mlm ni la last nk prepare..wish me gd luck!:)

Tuesday, April 26, 2011

Saturday, April 23, 2011

-My Last Day Practical-

Salam..
Alhamdulillah...akhirnya pejam celik,pejam celik berjaya jgak ak habiskan latihan praktikal slama 20 minggu di HICOM Facility Management Berhad. Perasaan 2 jgan ckapla..lega ya amat..huhu..tp sedihla pulak..bila lg nk jumpa staff2 kat sini yg sgt happening n baik2 blaka...hmmm..tpi kenangan indah disini xkan ku lupa smpai bila2..chewahh..!!hehe..mari kita enjoy dgn gmbar2 majlis terakhir yg special depa wat utk ak..
haaa...ni dia kek..siap tulis nama lg..hehe..dah ak la satu-satunya bdak praktikal..nk wat cmna kan?hehe..teruja bebenor..:)

hahaha..ni dia muka teruja..(mcam pelik ja)..hua3..

tu diaaa...upacara memotong kek..dah lama gila aku xpotong kek..hohoh..En.Rais dah terliur nmpak?hahaha..

haa..ni dia staff2 maintenance,dari kiri(En.Riznan,En.Norazman) sempat lg dtg walaupun sibuk wat keja2 maintenance..trima kaseh abg2 smua..:)

nah..tu dia..pantang nmpak mkanan..smua dah pakat lapaq..hua3..mai makan kfc ada,bihun grg ada,kek ada..hehehe

En.Nashar bg hadiah mewakili smua staff..bagussss...:)


bergambar beramai-ramai...dari kiri(kak Nisa,En.Zubir,En.Rais,En.Ismail lop,kak Salina,kak Rafeah,kak Ana,kak Mai,Julie,En.Hisam,En.Nashar,En.Norazman)tiada dlm gmbar(En.Riznan(pengambil gmbar),kak Izie(bersalin),En.Said(MC),kak Rahimah n kak Arby(training),En.Ibrahim(half day),En.Idris,kak Ratna, En.Rahman n En.Wan Azrai...fiuhhh..nasib baikla staff kat sini xbrapa ramai..klu bratus2 jenuh nk taip kat sini..hahahaah!
kepada semua warga staff HFMB, Saya mengucapkan jutaan trima kaseh di atas segala tunjuk ajar n kerjasama dri tuan/puan, maaf jikalau ada slah dan silap..sy bharap HFMB akan terus maju dan maju..jikalau ada umur yg pnjang,boleh kita berjumpa lg..InsyaAllah..(hehe ..skema plak ayat)..doakan kjayaan sy jgak ya ya..hehe:)

Sunday, April 17, 2011

Menanti..

Salam bloggers...sama2 hayati lagu ini..penuh pengajaran di pagi hari..:)
tringat zaman2 nasyid dulu..:)

Monday, April 11, 2011

Kenapa begini??

Salam bloggers..mggu ni byak keja nk wat..assignment yg xsiap2..thesis yg xgerak2..tp....ak masih xbleh nk siapkan smua nie dek kerna terlalu byak godaan yg mggu hidupku ini,..huhuhuh..rapuhnya imanku...malu aku mengadapMu ya Allah,,hinanya aku disisimu..ku mohon kau kentalkanlah jiwaku dlm menempuhi segala ranjauMu...peliharalah kami..janganlah kau sesatkan kami..doronglah kami ke jalan yg benar..Amin Ya Rabbal Alamin...