TEKANLAH..

Thursday, December 29, 2011

Gadjet Idamanku :)

Assalamualaikum..lamanya xpost entry..smenjak bkerja ni..bz xtaw nk habaq..skang ni line clear ckit..bolehla aku berkongsi keinginan ak utk memiliki gadjet idaman..hehe..apapun..yg berada di atas carta hatiku ialah......jeng3!
1st skali...
Galaxy tab 7.7
Baru2 nie ada staff kt opis aku angkat..rm1500 ja..cash beli kat Digi n pakai plan yg gempak...katanya model ni paling laris dipasaran sbb specs dia mmg terbaik..sesuai bgi sapa2 yg malas nk bwak lptop yg berat tu..cam aku..hehe..benda nie gak bleh pakai sbg henfon..memang mantapla..:) kalah iPad..:P

 Second.. 
Galaxy S2
Henfon nie mmg menjadi kegilaan ramai..dgn specs yg agak lengkap..ketahan body mgalahkan iPhone apabila dihempas..macam2 lgila..pendek kata..berbaloilah klu membeli nie..:) harga lebih kurang rm1899.
Last skali,henfon yg dah lama aku minat,
Xperia
henfon nie mmg lama ak ushar..lebih2 lg yg kecik 2..comey ja tgok..tp agak kurang specs nya dri samsung di atas...agak xberbaloi dimiliki..huhu:(
Ramai yg pakai BB skang nie..tp aku pelikla..apa yg best sgt ek???stakat BBM ja..hmm..keypad qwerty ni aku agak kurg minat plak..:(
Hmmmmmmmmmm...harap2 blehla beli salah satu gadjet nie..tringin jgak tgok org pakai..eheheh..:))

No comments: